Wijkvereniging

De Lavendel

Rommelmarkt 2023

Op burendag, dit jaar op zaterdag 23 september van 09:00 uur tot 14:00 uur, is traditiegetrouw de rommelmarkt aan de Lavendel en Blokweerweg.
Alweer de 16e editie met uiteraard ook nu weer het welbekende broodje hamburger, suikerspinnen, gratis schmink en om 12:00 uur een spetterend optreden van dansschool YV-Dance naast de koffiekraam.

Rommelmarkt reserveren
Zoals je merkt gaan wij vanaf nu online. Dat betekent dat je heel gemakkelijk via deze site je plek(ken) op de rommelmarkt direct zelf kunt kiezen, reserveren en betalen. Zo weet je precies welke plek je hebt en je hebt geen losgeld meer nodig om je plek te betalen.

Ben je buurtbewoner van Lavendel/Blokweerweg? Dan heb je voorrang bij het reserveren van je favoriete plek. Dit doe je vanaf 1 september via de het menu “Buurtbewoners“. Houd ook de flyer die je in je brievenbus hebt ontvangen bij de hand voor het wachtwoord.

Woon je niet in de buurt maar wil je graag een plek reserveren?
Vanaf 9 september is de inschrijving voor iedereen geopend en is geen wachtwoord meer nodig. Klik op onderstaande knop en kies je plek.

Dit jaar kost een plekje op de rommelmarkt €6,50.

Net zoals ieder jaar is het toegestaan om maximaal 2 plekjes te reserveren per persoon.

Mocht je je onverhoopt bedenken en je plekje(s) willen annuleren, dan kan dat tot 16 september. Dit doe je door middel van een mailtje te sturen naar info@wijkverenigingdelavendel.nl. Je ontvangt dan je geld binnen 3 werkdagen terug op je rekening. Annuleer je na 16 september kunnen wij je helaas het geld niet terugstorten.

Zodra de inschrijving is geopend kom je door middel van onderstaande button op de pagina om uw plekje(s) te reserveren en te betalen.

• 1 september start de inschrijving voor de buurtbewoners via het menu “Buurtbewoners” met de inloggegevens.
  • 9 september start de open inschrijving. Dit kan dan via onderstaande button die dan actief zal zijn.

Lukt het niet om te reserveren via deze site of om met Ideal online te betalen, dan willen wij je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, want de plekjes zijn zoals ieder jaar snel weg.

Op vertoon van je bevestigingsmail kun je 1 koffie of 1 thee halen in onze koffiekraam.

Alvast heel veel plezier en tot zaterdag 23 september.

Team Wijkvereniging De Lavendel